Засідання педагогічної ради Селидівської загальноосвітньої гімназії 29.08.2024
29 серпня 2024 року відбулося засідання педагогічної ради Селидівської загальноосвітньої гімназії.
На порядку денному – низка питань:
1. Аналіз роботи гімназії за 2023-2024 навчальний рік
2. Про затвердження річного плану роботи гімназії на 2024-2025 навчальний рік
3. Ознайомлення з освітньою програмою.
4. Про виконання перспективного плану вивчення стану викладання предметів.
5. Про охоплення учнів 10-11-х класів профільним навчанням.
6. Про виконання Стратегії розвитку гімназії.
7. Про затвердження навчальних програм для 7 класу НУШ
8. Про оцінювання навчальних досягнень у 7 класі НУШ
9. Про зарахування підвищення кваліфікації.
І. СЛУХАЛИ:
Куцеву А.А., директора гімназії, яка нагадала, що рік, який минув, був багатим на здобутки і досягнення. Рік, що починається, вже поставив нові задачі і виклики. Але ми разом, і готові рухатися вперед.
І. ВИСТУПИЛИ:
Петрик Н.П., заступник директора з навчально-виховної роботи, з аналізом методичної роботи за минулий рік і завданнями на наступний.
Авілова Н.П., заступник директора з ВР, яка проаналізувала виховну роботу і окреслила плани на 2024-2025 навчальний рік.
І. УХВАЛИЛИ:
1. Вчителям-предметникам:
1.1. Забезпечити у 2024-2025 навчальному році якісний освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання.
1.2. Вважати пріоритетним завдання збереження фізичного й психологічного здоров’я учнів.
1.3. Вдосконалювати навички професійної діяльності, акцентуючи увагу на методиках дистанційного навчання, формуванні навичок самостійної роботи.
1.4. Застосовувати в практичній діяльності сучасні освітні підходи, забезпечувати сталий розвиток кожного учня.
1.5. Активно впроваджувати в освітній процес за технологіями дистанційного навчання діяльнісний підхід, пошукові, проєктні, дослідницькі методи освітньої діяльності, відображати їх в календарному плануванні.
1.6. Забезпечити системну і планову підготовку учнів випускних класів до НМТ.
1.7. Вважати пріоритетом в роботі закладу організацію науково-дослідної роботи учнів і вчителів.
1.8. Продовжити системну роботу щодо підготовки і організації участі учнів в предметних олімпіадах і конкурсах.
1.9. Календарне планування з предметів 3(7)-7(11) класів здійснювати в зручній формі на підставі діючих програм з дотриманням вимог тематичного оцінювання.
1.10.Календарні плани узгодити із заступником директора з навчально-виховної роботи до 01.09.2024.
1.11. Зміст і форму плану-конспекту уроку вчителі визначають самостійно.
1.12. Впродовж вересня з прибулими учнями при оцінюванні навчальних досягнень узгоджувати виставлення оцінок в класний журнал.
2. Припинити роботу предметних кафедр гімназії як структурних підрозділів методичної роботи.
3. Організаційний супровід науково-методичної діяльності педагогічного колективу у 2024-2025 навчальному році здійснювати методичній раді.
4. Затвердити склад методичної ради:
- голова МР, заступник директора з навчально-виховної роботи Петрик Н.П.;
- заступник голови МР, учитель вищої категорії, заступник директора з виховної роботи Авілова Н.П.;
- учитель-методист, вчитель історії Шашкіна Л.М.;
- старший учитель, вчитель географії Міщенко А.М.
- учитель-методист, вчитель української мови та літератури
Косолап О.О.
5. Заступнику директора з навчально-виховної роботи:
5.1. Забезпечити високий організаційний рівень діяльності методичної ради, забезпечувати умови для професійного вдосконалення педагогів.
5.2. Забезпечити ефективний методичний супровід освітнього процесу з використанням дистанційних технологій.
5.3. Сконцентрувати зусилля на підвищенні якості уроку як основної форми освітньої діяльності.
6. Практичному психологу забезпечити якісний психологічний супровід освітнього процесу.
7. Соціальному педагогу забезпечити якісний соціальний супровід освітнього процесу.
8. Встановити на період освітнього процесу з використанням дистанційних технологій розклад дзвінків:
1 урок 8-05 – 8-50
2 урок 9.05 – 9.50
3 урок 10.05 – 10.50
4 урок 11.05 – 11.50
5 урок 12.05 – 12.50
6 урок 13.05 – 13.50
7 урок 14.05 – 14.50
8 урок 15.05 -15.50
Встановити з 16-00 час для самостійної роботи, виконання домашніх завдань. Обсяг домашніх завдань з усіх предметів має бути таким, щоб витрати часу на їх виконання не перевищували у 5-6-му класах - 2,5 години; у 7-9 класах – 3 години; у 10-11 класах – 4 години.
9. Визначити структуру 2024-2025 навчального року:
І семестр: 02.09.2024 -27.12.2024
• 28 жовтня – 3 листопада 2024 р. – осінні канікули;
• 30 грудня 2024 р. – 10 січня 2025 р. – зимові канікули.
ІІ семестр: 13.01.2025-30.05.2025
• 24 березня-30 березня 2025 р. – весняні канікули;
• 31 травня-31 серпня 2025 р. – літні канікули.
10. Використовувати для обліку навчальних досягнень і відвідування, ведення особових справ електронний журнал «Нові знання» без ведення паперового.
11. Вважати Гугл клас та Meet основними ресурсами для організації освітнього процесу з використанням дистанційних технологій.
12. Затвердити план роботи щодо надолуження освітніх втрат на 2024-2025 навчальний рік.
ІІ. Куцеву А.А., директора гімназії, яка ознайомила присутніх з проєктом річного плану на 2024-2025 навчальний рік.
ІІ.ВИСТУПИЛИ:
Авілова Н.П., заступник директора з виховної роботи, яка розповіла про заходи для дітей, які сплановані на новий навчальний рік.
Петрик Н.П., заступник директора з навчально-виховної роботи, яка детальніше розповіла про зміст розділів плану щодо роботи з педагогічним колективом.
ІІ. УХВАЛИЛИ:
1. Затвердити План роботи Селидівської загальноосвітньої гімназії на 2024-2025 навчальний рік
ІІІ.СЛУХАЛИ:
Петрик Н.П., заступник директора з навчально-виховної роботи, яка познайомила вчителів з Освітньою програмою закладу.
ІІІ. УХВАЛИЛИ:
1.Затвердити Освітню програму Селидівської загальноосвітньої гімназії на 2024-2025 навчальний рік.
ІV. СЛУХАЛИ:
Петрик Н.П., заступника директора з навчально-виховної роботи, щодо загальних результатів контролю стану викладання предметів. Відповідно до Програми здійснення внутрішнього контролю в Селидівській загальноосвітній гімназії, Перспективного плану адміністративного контролю на 2020-2029 рр. у 2023-2024 н. р. було здійснено контроль за викладанням української мови та літератури у жовтні 2023 року, зарубіжної літератури в грудні 2023 року, хімії в листопаді 2023 року, музичного мистецтва в лютому 2024 року, захисту України у березні 2024 року, фізичної культури у квітні 2024 року. План контролю виконано повністю. За результатами перевірок складено відповідні довідки, видано накази. Питання про результати вивчення стану викладання предметів розглянуто на педрадах, нарадах при директорові. З вчителями проведено за результатами перевірок індивідуальні співбесіди, намічено шляхи корекції виявлених недоліків.
ІV. УХВАЛИЛИ:
1. Забезпечити виконання Перспективного плану вивчення стану викладання предметів у 2024-2025 навчальному році, здійснити перевірку стану викладання мистецтва в листопаді 2024 року.
2. Форми і методи контролю адаптувати до освітнього процесу з використанням дистанційних технологій.
3. Забезпечувати у разі необхідності ефективний повторний контроль, чітко визначаючи його терміни, зміст і форми.
4. У зв’язку з кадровими змінами перенести вивчення стану викладання англійської мови на 2025-2026 навчальний рік.
V. СЛУХАЛИ:
Петрик Н.П., заступника директора з навчально-виховної роботи, щодо впровадження профільного навчання. В 2023-2024 навчальному році в гімназії було організоване профільне навчання у 6(10) класі за двома профілями навчання: математичним і профілем української філології, 7(11)-А класі за математичним профілем, у 7(11)-Б за профілем української філології. Аналіз якості знань з профільних предметів, результати мультипредметного тесту свідчать про ефективність і доцільність вибору профілів навчання. Кадровий потенціал дозволяє також задовільнити освітні потреби учнів і організувати у 6 класі навчання за двома профілями: математичним і профілем української філології.
V. ВИСТУПИЛИ:
Кучко О.О., вчитель української мови, щодо результатів профільних класів. Профільне навчання з української мови та літератури впроваджується в 6(10) класі з 01.09.2023 із розрахунку 4 години української мови, 4 години літератури. Учитель Куцева А.А. забезпечує реалізацію профільної програми курсу. Уроки Куцевої А.А. спрямовані на активізацію емоційної сфери, розвиток творчого мислення, формують мотивацію навчально-пізнавальної та майбутньої професійної діяльності. Учитель працює над формуванням внутрішнього світу учнів, спираючись на літературно художні образи, загальної читацької компетентності та загальнолюдських цінностей. Упроваджує сучасні методи навчання: використовує інтерактивні та мультимедійні платформи: «Мій клас», сервіс для тестів сайту «На Урок», ВШО, Гугл форми та ін. Учні профільного класу брали участь у предметних конкурсах. У І семестрі 2023-2024 навчального року високі результати показали:
• Кахній Софія – ІІ місце в міському етапі ХХІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої!» в номінаціях «Література».
• Говоруха Іван – ІІІ місце в міському етапі ХХІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої!» у номінаціях «Література».
• Масло Арсеній - ІІ місце обласного фестивалю «Тарас Шевченко: погляд крізь століття»
Артьомова О.О., вчитель математики, акцентувала, що профільне навчання з математики у 6(10) класі впроваджується з 01.09.2023 із розрахунку 6 годин алгебри, 3 години геометрії на тиждень. Вчитель забезпечує реалізацію профільної програми курсу. Упроваджує сучасні методи навчання: використовує інтерактивні та мультимедійні платформи: «Мій Клас», сервіс для тестів «На Урок», ВШО, ШІ. Профільне навчання з математики також впроваджується в 7(10)-А класі з 01.09.2022 із розрахунку 6 годин алгебри, 3 години геометрії на тиждень. Вчитель при вивченні форми і змісту навчальної діяльності виходить із потреби у формуванні глибоких знань з предметів, розвитку мислення, створення умов для самореалізації учнів. Учитель активізує інтелектуальну і пізнавальну активність учнів, у системі використовує проблемний підхід до навчання. Упроваджує сучасні методи навчання: використовує інтерактивні та мультимедійні платформи: «Мій клас», сервіс для тестів сайту «На Урок», ВШО, Гугл форми, дошку Jamboard.
Учні профільних класів брали участь у предметній олімпіаді з математики:
- Профатілова Дар`я посіла ІІІ місце в міському етапі предметної олімпіади з математики.
- Приймак Дар`я посіла ІІ місце в міському етапі предметної олімпіади з математики. Учасниця ІІІ (обласного) етапу олімпіади з математики.
- учениця 6(10) класу Ісаак Світлана – І місце в міському етапі предметної олімпіади з математики та учасниця ІІІ (обласного) етапу предметної олімпіади з математики.
- Чконія Альбіна посіла 2 місце в міському етапі предметної олімпіади з математики.
V. УХВАЛИЛИ:
1. Продовжити у 2024-2025 навчальному році для учнів 7(11) класу навчання за двома профілями навчання: математичним і профілем української філології.
2. У 2024-2025 навчальному році організувати навчання учнів 6(10) класу за двома профілями: математичним і профілем української філології.
VІ. СЛУХАЛИ:
Куцеву А.А., директора гімназії, щодо проблем в реалізації Стратегії закладу. Проблеми носять об’єктивний характер. І це не дозволяє закладу рухатись обраними напрямками. Але те, що ми здатні виконувати, будемо реалізовувати, сподіваючись на позитивні зміни.
VІ. УХВАЛИЛИ:
1. Продовжити поступову реалізацію Стратегії розвитку Селидівської загальноосвітньої гімназії на 2020-2025 роки.
VІІ. СЛУХАЛИ:
Петрик Н.П., заступника директора з навчально-виховної роботи, про розробку навчальних програм для 3(7) класу.
VІІ. УХВАЛИЛИ:
- Затвердити навчальні програми для 3(7) класу НУШ (додаються).
VІІІ. СЛУХАЛИ:
Петрик Н.П., заступника директора з навчально-виховної роботи, про зміст Наказу Міністерства освіти і науки України від 02 серпня 2024 року № 1093 «Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання» і особливості оцінювання навчальних досягнень в 3(7) класі НУШ.
VІІІ. ВИСТУПИЛИ:
Косолап О.О., вчитель української мови та літератури, щодо особливостей контролю навчальних досягнень учнів 7 класу.
VІІІ. УХВАЛИЛИ:
1. Оцінювання в 3(7) класі НУШ з усіх предметів здійснювати відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 02 серпня 2024 року № 1093 «Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання»
2. Підсумкове оцінювання учнів здійснювати за одним, декількома або всіма групами результатів, визначеними у Державному стандарті.
3. Оцінювання здійснювати згідно з вимогами до обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом.
4. Кількість підсумкових робіт, час їхнього проведення вчитель встановлює самостійно.
5. Вчителям для фіксації результатів формувального оцінювання учнів, педагогічних спостережень використовувати щоденники спостережень.
ІХ. СЛУХАЛИ:
Петрик Н.П., заступника директора з навчально-виховної роботи, про стан підвищення кваліфікації за літній період.
ІХ. ВИСТУПИЛИ:
Олена КУЧКО, секретар педради, щодо клопотань педагогів про зарахування підвищення кваліфікації в міжатестаційний період.
Ангеліна МІЩЕНКО, вчитель географії, щодо роботи в рамках
- програми підвищення кваліфікації ГО «Освіторія» «Наздоженемо: практичні аспекти подолання освітніх втрат у природничій галузі» (обсяг 15 годин/0,5 кредиту ЄКТС, 23.08.2024, сертифікат № 265844);
- програми підвищення кваліфікації ГО «Освіторія» «Наздоженемо: міні-курс про подолання освітніх втрат» (обсяг 6 годин/0,2 кредити ЄКТС, 23.08.2024, сертифікат № О-132523).
ІХ: УХВАЛИЛИ:
- Зарахувати Ангеліні МІЩЕНКО, вчителю географії, як підвищення кваліфікації роботу в рамках
- програми підвищення кваліфікації ГО «Освіторія» «Наздоженемо: практичні аспекти подолання освітніх втрат у природничій галузі» (обсяг 15 годин/0,5 кредиту ЄКТС, 23.08.2024, сертифікат № 265844);
- програми підвищення кваліфікації ГО «Освіторія» «Наздоженемо: міні-курс про подолання освітніх втрат» (обсяг 6 годин/0,2 кредити ЄКТС, 23.08.2024, сертифікат № О-132523).
Голова педради Алла КУЦЕВА
Секретар Олена КУЧКО